اسپرینکلر توسط راهنمای سوئیچ خود پنهان می شود

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

اسپرینکلر توسط راهنمای سوئیچ خود پنهان می شود

بازدید: 168


کمبود منابع طبیعی به ویژه کاهش منابع آب به یکی از مشکلات حیاتی و فوری جهانی تبدیل شده است. این مشکل نه تنها دغدغه کارشناسان و مسئولان در سراسر جهان است، بلکه تحقیقات نشان داده است که استفاده نادرست و نادرست از روش های آبیاری در کشاورزی و مناطق سبز عامل اصلی کم آبی است. در مواجهه با این مشکل، شرکت های فعال در بخش فضای سبز و کشاورزی به دنبال راه حل های جدید و کارآمد برای استفاده بهینه از منابع آبی هستند. این شرکت ها پس از تلاش های فراوان به آبیاری آب باران دست یافته اند و آبپاش هانتر یکی از دستگاه هایی است که این روش را اجرا می کند.

آبپاش شکاری مخفی چیست؟

سمپاش Concealed Hunter از دو قسمت تشکیل شده است. یکی از این قسمت ها ثابت است و همیشه در خاک نگهداری می شود تا مخفی بماند و قسمت دیگر قابلیت حرکت دارد و در هنگام آبیاری این قسمت در خاک پنهان می شود تا برای آبیاری به سطح خاک بیرون بیاید. این دو بخش با هم کار می کنند تا آبیاری کارآمد و بهینه را تضمین کنند.

عملکرد مخفی آبپاش هانتر

عملکرد این گروه آبیاری بر اساس روشی بسیار ساده است. این سیستم از دو بخش تشکیل شده است. یک قطعه ثابت و یک قطعه متحرک که در اتاق زیر شیروانی نصب شده و برای همیشه مخفی است. هنگامی که شیر آب باز می شود، این قسمت متحرک از زمین خارج می شود و آبیاری را انجام می دهد.

پس از اتمام آبیاری و بسته شدن شیر آب، جریان آب قطع شده و قسمت متحرک سیستم جمع شده و با کمک فنرهای موجود در آن در زیر زمین پنهان می شود. از آنجایی که آبپاش مخفی را می توان مخفی کرد، استفاده از این نوع آبپاش در زمین تاثیر منفی بر زیبایی باغ، چمن و سایر فضاهای سبز نخواهد داشت. این سیستم علاوه بر آبیاری به حفظ زیبایی و زیبایی فضای سبز نیز کمک می کند.

مزایای استفاده از ردیاب مخفی

استفاده از این اتومایزر مزایای منحصر به فردی دارد و همین ویژگی ها جایگاه ویژه ای را در بین مصرف کنندگان به این محصول داده است. برخی از ویژگی ها و مزایای این سمپاش عبارتند از:

آبیاری هوشمند: سیستم های این گروه از آبپاش ها فرآیند آبیاری را بهینه می کنند و از فشار آب برای اطمینان از سرسبزی زمین استفاده می کنند.

حفاظت از زیبایی فضای سبز: این پمپ ها بدون ایجاد تاثیر منفی در زیبایی فضای سبز زیر چشم بیننده پنهان می شوند و در مواقع لزوم امکان آبیاری را فراهم می کنند.

راندمان بالا: طراحی و ساخت این آبپاش ها به گونه ای است که در آبیاری کارایی بالایی دارند و در مصرف آب صرفه جویی می کنند.

راندمان بالا: استفاده از تکنولوژی بالا در ساختار این آبپاش ها باعث افزایش راندمان آبیاری و بهبود رشد گیاهان می شود.

راهنمای نصب سمپاش هانتر مدل استیلث

برای نصب اسپرینکلر مخفی مدل Hunter باید چندین مرحله و دستورالعمل را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در مرحله بعد، دستورالعمل هایی را که باید برای نصب اسپرینکلرهای مخفی دنبال کنید، بررسی می کنیم:

تراز کردن: ابتدا مطمئن شوید که سطح زمین کاملاً تراز است. هر گونه بی نظمی در خاک می تواند باعث عدم کارکرد صحیح آبپاش شود.

تنظیم قسمت آبپاش: قبل از نصب آبپاش، قسمت آبپاش را طوری تنظیم کنید که بتواند آبیاری را به نحو مطلوب انجام دهد. برای این کار سمپاش را در حالت متعادل قرار دهید و سپس قطعه پلاستیکی را روی آن بچرخانید و قسمت اسپری را با دقت تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که بخش بارانی باید در جهت مورد نظر و مطابق با نیاز آبیاری قرار گیرد.

ثبت نام در محل مناسب: پس از نصب سکتور آبپاش، مطمئن شوید که آبپاش در محل مناسب قرار گرفته است. این موقعیت بهترین مکان برای قطعات پلاستیکی بالای آبپاش است. https://mobilekomak.com/howto/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D8%AE%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%A2%D9%86/

اخرین حرف

هانتر یکی از پیشروترین تولید کنندگان انواع تجهیزات آبیاری در جهان است. این شرکت به دلیل وجود سیستم‌های آبیاری ناکارآمد زیاد، تصمیم به تولید اولین آبپاش‌های مخفی برای مناطق سبز گرفت. در ابتدا این آبپاش ها فقط در زمین های گلف مورد استفاده قرار می گرفتند، اما عملکرد عالی آنها توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

آبپاش هانتر مشکلات تجهیزات قدیمی را با ویژگی های منحصر به فرد مخفی شدن به طور کامل حل می کند. در ابتدا فقط تعداد کمی از مردم به دلیل هزینه بالای آنها از آنها استفاده می کردند، اما به مرور زمان آبپاش هانتر به گزینه ای مقرون به صرفه و محبوب برای کشاورزان تبدیل شد.

این آبپاش ها با فرآیند چرخشی یا چرخشی خود بیشترین بهره را از سیستم آبیاری می برند. آبپاش هنگام شروع آبیاری دیده می شود و با فشار آب پشت رایزر می توانند به ارتفاع مشخصی برسند و شروع به کار کنند. در پایان عملیات آبیاری به طور خودکار به حالت اولیه خود باز می گردند. برای اطلاعات بیشتر دوره آموزشی کسب و کار آب نیرو را ببینید



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1402 ساعت: 18:19 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 52
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 39
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 13
آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 41
بازدید ماه بازدید ماه : 11282
بازدید سال بازدید سال : 55627
بازدید کلی بازدید کلی : 262250

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.189.170.17
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سیستم 24 و آدرس system24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود